Beren2323 Lütfen bana yardım edin çok korkuyorum bayılacam bebeğim koltuğa tutunmuş ayakta duruyordu birde yere düştü kafasını çarptı ve ardından az kustu interneten baktım kusma tehlikeliymiş 😔eşimde evde yok şimdi söylesem panikler napcam😔
Birkucukeylulmeselesi Beren2323 bence söylemeniz mantıklı doktorunuzu arayıp sorun eğer hastaneye getirin vs derse eşinize öyle söyleyin bir sorun çıkarsa size kızabilir
bitterikolata Beren2323 hemen söyleyin çünkü paniklemesi gereken bir durum zaten.. hastaneye gidin lütfen geçmiş olsun
Birkucukeylulmeselesi Beren2323 iyide siz mi düşürdünüz hem kızsa da çocuğunuzun şuan gitmemesi tehlikeli olabilir evde beklemenizden daha iyi bende bi kez kafasını yere çaprtırdım baktım ağladı az durdu ne kustu ne ateşi vardı ne huzursuzluk çıkardı o yüzden söylemedim ama sizinki kusmuşsa riskli belki gitseniz daha iyi geçmiş olsun
Bebek1634 Beren2323 Allah askina su durumda esinizin kizmasini paniklemesini nasil dusunursunuz? Allah korusurun ama su an bunu dusundugunuz icin daha panik olacaginiz seyler olmasin sonra. Bir an once soyleyin ve doktora gidin lutfen
Sda9191 Beren2323 şakamısın sen!! Kızacak die cocugun hayatını tehlıye atıyorsun e o zaman o kızmasın çocukta öyle kalsın evde birde uyut istersen..
Bebegimucizem Beren2323 vakit kaybetmeyin doktora götürün kustu diyorsunuz beyinde kanamaya sonrasında da kalıcı bir hasara sebep olabilir Allah korusun
Beren2323 Deletedmom265 arka tarafına geldi ki öyle hızlı diildi daha önce düşmüştü öyle evet yemek yemişti ama 😔
Rbia Beren2323 eşinin kızması çocuğuna bişey olmasından daha önemli değil hemen arayın hastaneye götürün lütfen
Pelo_00 Beren2323 Eşinizin paniklemesi çocuğunuzun sağlığından daha mı önemli? Ya eşinize haber verin ya 112yi arayın ya da bir taksi çağırın hastaneye götürün. Önemsenmeyecek bir şey değil daha fazla vakit kaybetmeyin.
Oykubrcn Beren2323 uyutmamaya çalişin lütfen fışkırarak mı kustu bide gözlerine bakın kayma var mı hemen doktora götürün
Beren2323 Oykubrcn normal de kuzum hep kusar reflüsü var yani kusması zaten fışkırarak o yüzden anlayamadım