Ayliz5 Kızlar 20 günluk bebegım var biogaia ve sab simplex kullanyruz ucuncü gunumuz kızımda cok uyku yaptı sankı basına gelen varmı
Nefhaa Ayliz5 merhaba 🌺 Bende 18günlükken başladım kullanmay sap simplex si yani uyku falan yapmadı siz iki tane birden kullandığınız için yapmış olablir . Birde yeni doğan bebekler zaten genelde hep uyur
dertlikerkenez Ayliz5 merhaba, muhtemelen bebeğinizin gazında işe yaramış ki rahata erip uyumuş☺️ Yenidoğan bebekler günde 16-18 saat uyurmuş. Oğlumun 17 saat uyumamışlığı var o dönem. Maşallah bebeğinize kimseye söylemeyin nazar değmesin🧿
Tubina Ayliz5 gazı olmadığı için rahat uyuyordur. Benim kızımda öyleydi sab smplex kullanıyorduk, doktora sordum uyku yapmaz dedi.
Birkucukeylulmeselesi Ayliz5 ikisini kullandık uyku yapmadı rahatlattı o yüzden uyuyordur bizde o damlalar sayesinde çok rahat geçirdik çok şükür