Ben sık sık kanguru kullanıyorum, çok hoşuma gidiyor, bebeğimde dışarıya karşı aşırı meraklı bir dönemde olduğu için çok uslu duruyor kanguruda. Ergonomik bir kangurum var yükü sırt ve bele cok güzel bir şekilde dağıtıyor, gayet rahatım yani. Gel gelelim hep aklıma takılıyor acaba zararı var mı bebeğime diye, bugün 2 saat kadar orman içinde dolaştık, durup bir yerde altını açmak istedim kangurudan çıkarır çıkarmaz açtığım için bunu ilk kez gördüm; testisleri ezilmiş, yapışmış gibiydi, temizleyince geçti o görüntü ama ister istemez eziliyor mu orası, acaba sadece çok kısa sürelerde mi kullanmalıyım diye düşünmeden de edemedim. Bu konuda bilgi ve fikir sahibi olan var mı?