Osmnn_457 Selam hanımlar bu happy kıdsde ilk gönderim ve iki gün önçe doğum yaptım doğumdan sonra kilolarınız kaç günde gitti ve ec oturma sorunu yaşayan varmı korkudan wc çıkamıyorum aynı durumda olup çözüm bulan varmı hanımlar 😄
Ata_35 Osmnn_457 Canım bende doğum yaptığım da 1 hafta zorlandım ve sürekli salata tarzı meyve ve meyve suyu yemeğe dikkat ettim biraz ishal gibi oluyorsun ama rahat edersin bu arada bebeğimi emziriyordum . katı yiyeceklerden kaçınmalısın 🙏🏻
AyselDeniz Osmnn_457 doğum kilolarim bir ayda gitti oğlum kolik uyumuyo 15 kilo verdim 🤦🤭 ilk hafta WC çıkmama normal düzene girer 😊
Osmnn_457 Ata_35 bende sürekli sülaç süt katı yesemde az yemeğe çalışıyorum bide ishal ediçi toz yazmışlar ama oda çok fazla gaz yapıyor şişiriyor . Bide bana macecassoilkrem yazmışlar eşim aldığı niçin yazdığını bilmiyorum dikişlerim içinmi yazmıştır acaba
Ata_35 Osmnn_457 Valla canım inanki bilmiyorum netten bakmanı tavsiye ederim çünkü bana sadece ağrı kesici ve antibiyotik verildi. Ben kendim pansuman yaptım dikişlerimi iyice saç kurutma makinesiyle kurutup sonra Vatican sürdüm çok iyi bir iyileştirme yöntemi tavsiye ederim 🤣🤣🤣🤣🤣
Nesrin54 Osmnn_457 bana da antibiyotik Madecasol ve batikon verdi Batikonu tuvaletten snra dikişlerini temizleyeceksin Kremi de sabah aksam süreceksin😊
Osmnn_457 Ata_35 bence onun için vermiştir dikişlerimi aldırmak için doktora gitmeme gerek yok değilmi kendi kendine dökülür
Osmnn_457 AyselDeniz ay evet şuan çok sıkınıt yaşıyorum bide gelen giden oluyor çok zorlaşıyor benim için
Nesrin54 Osmnn_457 hep yan otur bu sürecte Benim iyileşmeye yüz tuttugu halde drum 1 hafta daha dikkat et dedi 19 gün oldu dogum yapalı 15.günde randevu verdi Ve kreme 1 hafta daha devam et dedi
Nesrin54 Arkadaslar wc konusunda gercekten ilk günler zor oluyo Ben bebek için gaz cıkarma masajlarını izledim Ordan izledklerimi kendime de uyguladm valla işe yaradı🤣 I love you masajı die bişi var onu deneyn