biraskmasali ben danışmanlık alıyorum uyku için. Para verilecek bir şey değil ellerinde sihirli değnek yok. Sadece psikolojik olarak bir uzmandan bilgi aldığın için uygulamaya geçerken biraz daha kararlı oluyo insan sanırım. Tek faydası uzman oldukları için bebeğinizi analiz edip hangi saatlerde hangi işaretleri beklemeniz gerektiğini söylüyor olmaları. Sizler bebeklerinizin annesisiniz. Onları sizden daha iyi analiz edebilecek kimse yok. Önerim
bir hafta kadar bebeğinizin destekli şekilde uykuya geçtiği ve uyandığı zamanları not etmeniz. Böylelikle kendinize saat aralığı belirleyebilirsiniz. Bebeğiniz uykusunun geldiğini gösteren belli hareketler edinir zamanla. Benim kızım kulaklarını kaşıyor mesela. Bunları takip edip odanıza geçin ve ona uyku saatinin geldiğini söyleyin biraz kucağınızda zaman geçirsin öpün sarılın sakin sakin.. Sonrası tamamen sabır ve tahammül. Beşiğe yatırıcaksınız, ağlayacak kaldırıp tekrar yatırmanız gerekecek. Ortalama bir haftalık sabır ve tahammülle sonuç alırsınız diye ümit ediyorum.
not; benim kızım uyumuyor. 7 buçuk aylık ve destekli de desteksiz de uyumuyor. Çoğu geceler ayaktayız gündüz tek bir uyku uyuyor.. bütün yöntemleri denedim doktora götürdüm. Bazı çocuklar karakteristik olarak uykuyu sevmiyormuş. Annenin gebelik ve emzirme döneminde ki alışkanlıkları da etkiliyormuş bu durumu.. Ben uyumayı sevmem, HARİKA 😁 kızım da sevmiyor.