Betuloz Benim de öyle olmuştu doktor içinde sıvı biriktiğini söyledi. Şırıngayla aldı oradaki sıvıyı laboratuvara gönderdi. Ama normal olduğunu,böyle birikmeler olabileceğini de söyledi. Doktoruna bir görün istersen. Bir de ne kadar oldu Doğum yapalı?