Saniye
Anneler oğlum 51 günlük öğleden sonra emdi uyudu emdi uyudu aradada altını değiştim kaka falan yaptı hala ıyuyor ateşi falan yok keyfide iyi ağlamıyor normalde çok ağlayan bebek değil akşam sekizle on iki arası mız mızlanır ağlar on ikide derin uykuya geçer bugün böyle uykulu geçti normal mi acaba