Merhabalar 4 ay önce doğum yaptım iç dikişlerim enfeksiyon kapmış ve iltihaplanmış doktor krem verdi iltihap geçti ama küçük bir et parçası duruyor ve bana çok ağrı yapıyor sonrasında Doğum yaptıgım doktora gittim ve kızlık zarının olduğunu ağrı yapmayacağını söyledi ama çok ağrım var ayakta durunca falan ağrıyor akıntımda çok onun için bişey de vermedi sanırım iltihap ağrı yapıyor bilenler varsa iltihap için ne yapmalıyım yardım eder misiniz ?