Kızlar korona olmaktan çok korkuyorum iki tane küçük çocuğum var Bugün düzenim tamamen değiştiği için midir bilmiyorum ama yorgunluk var üstümde bebeğim de çok ağlıyor hiç durmuyor 3 aylık ona da sebep oldum diye daha çok korkuyorum ağlamaktan sesi değişti arada da öksürüyor benim boğazım ağrıyor bademciklerim şiş burnun akıyor :( korkuyorum olabilir mi acaba ?