0503 Bizim de aynı şekilde olmuştu. Doktorumuza söylediğimde bazı bebekler ek gıdayı daha çok sevebilir kilosu normal olduğu sürece sıkıntı yok dedi. Günde 3 4 kere emiyor bizimki de şu an 6 ay 21 günlük başladığımızdan beri bu şekilde. Ben sütümü istemiyor yetmiyor mu diye düşünüp mama da verdim pek içmedi doktor da gerek yok deyince vermiyorum şimdi. Zaten olması gereken günde 4 5 kere emmeleriymiş. Tadım sürecinden sonradan bahsediyorum tabi ama bizim en başından beri o şekilde oldu. Siz de sorun doktorunuza bence