HamzaTugra Eşim atlatıyor aynı evde o pozitif çıktı ben negatif çıktım (nasıl oldu bu hala anlamış değilim 😒) bol bol meyve tüketti, bol süt sabah kahvaltılarında peynir yumurta muhakkak tüketti bizim de 22. Günümüzün dolmasına 3 gün kaldı. Mental olarak iyi bol bol dinlenin kendinize bu dönemde olduğundan daha iyi bakın hafif septomlarla atlatacaksınızdır 🙏 Çok geçmiş olsun.