UgurArasinAnnesi Kızlar sepet beşiğimizi satıyorum sadece 1 ay kullanıldı oğlum yanımda yatmaya alıştığı ve yerim olmadığı için satıyorum ilgilenenlere
UgurArasinAnnesi Kusannesi al benden de o kadar öyle beğenerek severek aldım ki hevesim kursağımda kaldı resmen 🤷🏼♀️😊
mirayilknurtolga UgurArasinAnnesi ayyy bizimkinin aynısı. Valla benim kız 4 ay 10 günlük tepe tepe kullandık ama 1 ay daha yatar en fazla sığmıyor artık, dönmek istiyor ama dönemiyor 😅😅 Ben çok memnun kaldım.
UgurArasinAnnesi mirayilknurtolga ohh maşallah sizinkine valla yaa sorma kullansaydı bizimkide keşke olmadı 🤷🏼♀️ 😂nasip ihtiyacı olana gider inşallah.