Rabiabynz Benim bebeğimde yapamıyordu 10 gün üstüne yapmıştı doktora götürdüm 10 günün normal olduğu felan Yok dedi çocuk bu sefer alışır yapmamaya bağırsakları genişler ileride de kötüye Yol açar dedi ve sindirimi için şurup verdi o şuruptan sonra tuvaletinş yapması düzeldi tabi ben yine de etkilemek istemem sen eğer bebeğin rahatsız oluyorsa kendi doktoruna bi danış