Merhaba; kızım bugün 2aylık oldu 🌸 oyuncak almak istiyorum e bebeğe baktım çok çeşit olduğu için karar veremedim hangi oyuncağı almalıyım şuan için ? Çıngırağın plastik olması mı iyi ? Yoksa yumuşak bez gibi olanlar var onları almam mı daha iyi ? Gelişimi için oyuncak iyi ama henüz karar veremedim 😒 hışırtılı kitaplarda var çıngırak normal ayıcıklar vs var tecrübeli bilgili annelerimiz varsa yardımcı olur musunuz 🙏