Zeynepink 5gün sonra 2aylık olcak oğlum 2.5 saat mememi emiyor bıraktıktan sonra ağlıyor ellerini yalıyor nasıl anlarım doyduğunu
aramsamsam Zeynepink çişli bezlerini takip ederek. Bezlerini dolu dolu çiş olarak alıyormusunuz veya Günde kaç dolu bez alıyorsunuz bunlar doyduğunu gösterir.
Deletedmom299 Zeynepink idrar kontrolü yap canım gün icinde 5ten fazla cisli bez degistiriyosan yetiyodur sütün. Zaten o 2 buçuk saat karin doyurmak degil guvende hissetmek icin durmak istiyodur😇
Ftrhn Zeynepink 2,5 saat memede kalması çok bence 25 dakikasından sonra en fazla yarım saat sonra boş emer gaz yutar bebek. Gaz olur bebeğinde eğer bebek doyup memede uykuya dalıyorsa, 4-5 bezi en az çişliyse ve en önemlisi kilo alıyorsa doyuyordur
kahvekokusuu Zeynepink benimkide öyle canım doyduguna eminim cisli bezlerine bakiyorum ama ayrilmak istemiyor memeden hatta fazla fazla emiyor bi yandan kusarken halen memeyi agzindan çıkarmak istemiyor artik o derece ve ben care bulamadım bu böyle gidecek galiba
Esraea 2.5 saat meme de kalıyo mu gerçekten ? MaşAllah benim kızım emmiyo hiç bugün 2 aylık olduk 10 dakika bile emse şaşırıyorum ayrıca uzun süreli emdiği zaman ben bile yoruluyorum 🤣 bebeğin muhakkak doyuyodur bu aylarda el emmesi olabilir bu çok normal ellerini keşfetmeye başladılar minikler 😍
Semagah Çişli ve kakalı bezlerini takip ederek. Gunde 5 6 kez çişli ve 1 2 kez de kakalı bez alıyorsan olmuştur o. Ve gazlı bebek de memeden ayrılınca ağlar. Gazı vardır diye düşündürdü beni çünkü arkadaşımın bebeği de öyle. Gazlı bebek sürekli aranır emmek ister çünkü
Liyaninannesii Emerken cuk cuk diye yutkunma sesini duyuyomusun canım belkide seni emzik yerşne kullanıyodur
Ftrhn Zeynepink ozaman emzik ver çünkü seni emzik yerine kullanıyor olabilir canım bu da seni yorar ve bebekte gaz yapar
buket4433 Büyük olasılıkla gazı vardır. Gazı olan bebek emmeyi bırakmak istemiyor. Bende saatlerce emzirirdim artık baktım emzik gibi kullanıyor. En küçük bırakışında omzuma alıp sırtına vuruyorum bi süre mızmızlanır ama sonra sakinleşir. Yoksa emmesi bitmez. Gazının çıkması lazım.