Merhaba hanımlar bu aralar uykuya dalmada bir sıkıntı yaşıyoruz, devamlı ağlamalar sebepsiz yere. Gündüz uykuları sadece 30-40 dk olmaya başladı. Birde memede işi bitince ağlamaları çıktı eskiden uyurdu simdi meme de uyumuyorda bazen aç mı acaba bu kadar huysuz diyorum, tam mamaya elim gidiyor hop emdikten sonra fazlalığı kusuyor yani böyle 2-3 tatlı kaşığı bunların hepsi normal mi? Birde devamlı kucak istiyor yatırınca yere kıyameti koparıyor sanki iğne var yerde