BusbusveHashas Merhaba arkadaşlar kalbim çok buruk yardıma ihtiyacım var.. oğlum 4 ay 1 haftalık. Doğduğu ilk 3 gün hariç hiç mama almamıştı. Göğsüm yetiyor hatta sürekli akıyordu.. ilk ay 1 er kilo aldı. Ay 750 gram aldı. Bu ay ise evde tarttığım kadarıyla 450-500 gram almış. Ayda meme reddi yaşadık 15-20 gün. Memede ağladı bağırdı çekti bıraktı emmedi derken yılmadım ayakta atlaya zıplaya şarkılarla emzirdim. Ama bu hafta sütüm o kadar az ki emmek istiyor göğsümün yettiğini sanmıyorum, o koyu beyaz süt hiç yok açık renk sulu süt gibi bi renk var. Göğsümü sıkınca ucundan süt damlıyor ama göğüslerim boş hissediyorum. Öyle olmasa gece sürekli uyanmaz bence.. günde 4-5 defa çiş yapıyor maksimum 2 günde 1 kaka yapıyor. Bazen her gün. Aşırı terliyor 2 aydır sırt bezi yetiştiremiyoruz. Evde kardeşimin stokladığı mamalar var. Açmak istemiyordum en azından 5. Ayda açar geceleri veririm diyorsum. Sma OptiPro Gold ve Hipp Combiotic var.. sorum meme mama gitmek istiyorum. mamayı kaç cc hazırlamam günde kaç kere vermem lazım? En ideal mama ve meme zamanları/programı nasıl olmalı?
BusbusveHashas BusbusveHashas bu arada ali yazıcı emziren anne çayı, promalt içiyorum. Galactago ya mı dönsem diyorum 😞 şu 2 ayı atlataydık ne güzel olurdu
Ikrazumra19 BusbusveHashas mesela gun icerisinde ve gece uyku onceso verebilirsiniz bende mama meme gidiyorum ben 90 cc veriyorum bazen 120 iciyor ben aptamil veriyorum
Muhammedd23 BusbusveHashas memenin şiş olmasına gerek yok canım yumuşak meme terbiyeli meme demek. Kilo alımı gayet iyi bence mamaya bulasma zaten meme reddi varmış hepten kaybedebilirsin. Az dayan iyi ya da kötü 6. Ay da ek gıda vereceksin zaten doyar.
Reyhandefne BusbusveHashas kesınlıkle mamam vermeyın zaten emmeye baslamıs kılosu da ıyı gayet.zaten bebekler büyüdükçe memeye daha duskun oluyorlar.
BusbusveHashas Ikrazumra19 ilk doğduğu gün hipp vermiştim hiç gaz sorunu yaşamadığım için yine hipp aldım kaşıkla mı veriyorsunuz? Benim bebeğim biberonu hiç bilmiyor ben enjektörle memenin yanından sıkmıştım
BusbusveHashas Muhammedd23 öyle mi yapayım 😞 ne bileyim o eski sütüm yok bembeyaz gelirdi ağzının kenarında görürdüm 😞
BusbusveHashas Reyhandefne sürekli istiyor ama doymuyor gibi hatta terliyor emerken diyorum boş çekiyor ondan mı
Muhammedd23 BusbusveHashas Facebook’ta emzirme akademisi var oraya da danış derim ama ben de telaş yapma
Ikrazumra19 BusbusveHashas ben dogudgundan beri biberonla veriyorum once emzirip sonra biberon ile mama ilk kizimdada oyle yaptim
[silindi] aynı durumu ben yasıyorum tek memeyi reddediyor 2 haftadır sagmaya calısıyorum 10 cc falan cıkıyor o memeden ve su gibi bi süt geliyor .bende mecbur tek meme be gunde 2 kere mama veriyorum .gaz olmasın diye aptamil conformil kullanıyorum cok memnunum
Mom10 BusbusveHashas Kızım 1 yaşına girmek üzere en başından beridir meme+ mama şeklinde besledim hala aynı.Ben Aptamil, hipp, Sma kullandım fakat en çok Bebelac golddan memnun kaldım.Bebim kızım ek gıda aldığı için sabah öğlen akşam emiyor.Sabah bir defa mama alıyor bir de gece uyurken veriyorum.Sizin bebeğiniz henüz küçük 3 saatte bir önce emzirin iyice daha sonra mama verin 30 CC ile başlayıp kademeli olarak arttırabilirsiniz.Fakat öncelikle emzirmeye önem vermelisiniz.Çünkü emzirmeden mama verirseniz biberon rahatlığı isteyebilir ve böylece memeyi unutabilir.Anne göğsüne benzer bir biberon kullanabilirsiniz.
Ayyss Bana da bi akil verin, mama vermiyorum ama versem mi diyorum? Iki ayligiz ve haftada 150 gram aliyir :(( ne yapsam kizlar, 4,6 kilosu
Kiraz BusbusveHashas bence mama verme bol bol emzir tahin helvası dereotu ceviz badem hurma ye bol bol sütünü arttır aya çalış bemde çok etki etmişti bunlar birde sütlaç Emzir eözirebildiğin kadar ben verdim bir daha beni emmedi 😢 biberondan içince emmedi geri öyle kilo alımıpk kötüde değil benim 1 ayda 200 gram almıştı öyle vermiştim
Kiraz BusbusveHashas ama eğer illa vericem diyorsan emzir daha sonra 60 cc bir ver içerse açtır zaten dahada isterse ver ama içmezse istemezse duyuyordur memede