Turkan285 Kızlar kızım 5 aylık salyası akıyor ellerini parçalayacak şekilde emiyor huysuz mızmız iştahsız ne ararsanız var ellerimi götürdüğümde dişlerine rahatlayıp ağlıyor diş kaşıntısı gibi görünüyor zarar vermeyecek ve ağrısına çözüm diş jeli önerisi verirmisiniz ?
Selinozgeenn Turkan285 jel olarak bişey demek istemiyorum ama hangisini kullanırsanız kullanın jeli sürdükten sonra buzlukta 5 dakika beklettiniz diş kaşıyıcıyı verirseniz büyük etkisini görebilirsiniz 😌
asel_asya61 Turkan285 Doktor Ali Fuat Serpen diş jellerini önermiyor. Soğanı cam rendede rendeleyip diş yerlerine masaj yapmak çok rahatlatıyormuş ama 6 ay sonrası için öneriyor
teachersrn [bilinmeyen] bikaç kez kopardı aldım ağzından ama hakikaten çok rahatlattı dakikalarca elinden bırakmamasından anladım zaten, normalde en fazla beş dk bişeye sabrı 😊