Sevimli Anneler kızım pişik oldu . Çok iyi dediğiniz önerebileceğiniz krem var mı ? Kantron yağı ve bepantholun pişik önleyici yağınını kullanıyrm ama çok fayda etmedi . Yazarsanız çok sevinirim. Bu arada kıızım 6 aylık
Bugdu Sevimli canım kesinlikle hametan 2 kullanımda geciyor benim kızımınki kanıyoru onu bile 2günde düzeltti baska hic birsey alma 15tl bişey eczaneden al danıs
Erhataaref Ceylanceylin aynen bende öyle arkadsimin tavsoyesiyle kullandm iyiki almisim hem ucuz hem etkili
GokSuM Hametan+penaten. Sudokremi ben de yoğunluğunu sevdiğim için pişik önleyici olarak kullanıyorum ama kızarıklık görürsem kenlikle penaten kullanıyorum. Çok yoğun ve iyileştirici
Sonsuzask_06 Sevimli travazol ve hametan dan fayda gördüm ama travazol en ağır pişiklerde yani kanama derecesine gelen durumda kullandım hametan ise oğlumda sürekli kullandım oğlum çok pişik olurdu şükür kızıma daha hiç kullanmadım
Sevimli Sonsuzask_06 kanama derecesinde değil çok şükür ama baya kırmızı olmaya başladı . Teşekkr ederim herkese. Denicem önerileri