Hanımlar bebeğim 8 aylık şükür bugün adet oldum ve hemen cerazette kullanımına başladım adetimin 1.gününde. İçerisinde 28 tablet var, paket bitince hiç ara vermeden tekrar yeni pakete geçiyorum, ara vermiyorum doğrudur değil mi? Birde olmaz deniliyor ama acaba bebeğime Bi zararı olur mu diye de endişeleniyorum.