bitterdelisi24 merhaba size öneri vermek gibi değilde kendim uyguladığım için yazıyorum yürütec kullandım 1.5 ay kadar destekli oturmayı erken öğrendiği için 6. Ayında yürütece yavaş yavaş koydum günde 10 dk falan 6.5 7 ayından sonra biraz daha fazla kaldı tam 7.5 da emekledi emekleyince yürütece binmek istemedi sağlıksal bir sorunumuzda olmadı şükür tam 10 buçuk aylık yürüdü suan 11 buçuk aylık evin içinde koşuyor evet yürüteç önerilmiyor ama bizde söylenilen riskler geç yürüme parmak ucu falan olmadı benim oğlum cok huysuz diye ben yürüteç kullanmıştım birazda olsa nefes alıyım diye çok şükür sıkıntı yaşamadık.