bitterdelisi24 ben 6 ayına girmemize 2 hafta kala yürüteç aldım. Pişman olmadım. Zaten çok uzun süre kalmıyo üzerinde. 15-20 dk kadar duruyo sonra sıkılıyodu. Bende yürüteç kullanmayın yorumlarını çok okudum ama sülalemizde yürüteçsiz büyüyen bebek yok denecek kadar az sayıda. Çok şükür şimdiye kadar bahsedilen şikayetlerin hiç birini yaşamadık. Aksine adımları sağlamlaştı( daha bilinçli adım atıyoruz), kasları daha kuvvetlendi. Bizim bir şikayetimiz olmadı şimdiye dek çok şükür, dilerim kullanan kimseninde şikayeti olmaz.