Rrabis12 yok canım korkma uyuşturuyor kar o bölgeyi bende 2 ayllikken yaptırdım kağıt bardaklari kesip koymuştuk bezi 6 numara kullanmıştım idrardan yapismasin diye devlette olmuştu bizimki onun haricinde ilk gün çiş yaptıkça zorluyor ama çok zor gecmemisti 3 gün olmadan unutmutuk dikişleri 1 hafta sonra kontrole goturmustuk kolay geçip gidiyor kuzum