Araseymen Esifet 8 aylık oğlum evde biri öksurup hapşırsın hemen korkup ağlıyor değişik bu bebeler 😅🤣🤣 ama sizinki gazdan olabilir belki canım ağrıyla birlikte atıyorsa gazını ondan ağlayabilir kramp girebilir gazdan önce.
attbianne Esifet makatinda çatlak olabilir kabız olanlarda oluyo yoksa sesinden irkiliyormu acaba onu anlarsinız
Esifet Araseymen her gaz çıkarmaya mı yahu zaten gazlı bir bebek hatta sabah gaz çıkardı ağlamadı 15 saniye sonra başladı ağlamaya heralde o an farketti dedim😂
mer_mer Esifet benimkide gaz cıkarınca aglıyordu makatında çatlak olmuş kendini zorladığı icin doktor acıtır dedi krem verdi 54 günlüğüz
Seutfu Esifet benim oğlumda öyleydi. Gaz çıkarana kadar ağlıyor çıkardıktan sonra daha çok ağlıyordu. Sert çıkardığı için poposu acıyor diye düşünmüştüm ben
Lina1205 Esifet al bizden de o kadar tam düzene girdk diye sevinirken ağlıyor ağlıyor sonra biraktimi duruyor tekrardan baştan bizde 3 ay13 günlük olduk
linammmm Lina1205 aynısını bendede osurunca ağlıyo sonra susuyo doktorunuza dedinizmi bende denelimiyim krem veriyomu ben pişik kremiyle yağ sürüyorum ama
Musab44 Esifet kabızlık problemi yaşıyorsanız Ondan dır canm. Benim oğlum kabız sürekli . Zorla yapıyor. Oda ben tatlı bişey verince . Yaptıktan sonra osurdumu çok fena ağlıyor.
Kavruuukk Esifet benim bebeğimde 3 aylık ve nerdeyse doğduğu günden beri öyle doktoruma söyledim ama bisey demedi ya anlamadı yada ilgilenmedi 🥺
Lina1205 linammmm ya demedim canim şu bir haftadır zaten bole artık kendo kendine bırakıyor ya zamanla alışır zaten ins en kısa zamanda 🙏