Zzbnnu ebz09 ben de bu sene 10 paket limonatalık yaptim buzluğa attim, ilk limonata denememde kırıldı rondosu 😑 kalan 9 paket icin yeni bi robot almam lazim yazik olacak limona portakala 😄
ebz09 Zzbnnu yaaa cok kotu olmuş 😂 aslinda buzlukta hicbisey olmaz masallah baya atmissin buzkuga banada gonder hahahahashsh 😂😂
Bsecill Zzbnnu tefal actiflow kullanıyorum buz kırmıyor köfte yoğurmuyor blender 4 bıçaklı harika parçalıyor evlendiğimden beri (3 senedir) sürekli kullanıyorum çok memnunum rondo haznesi oldukça geniş kısaca çok memnunum