MomofEymen Nasil gidiyor güzel Anneler ? Bebekleriniz nasil? Alistiniz mi uykusuzluga vs ☺️ disari cikiyormusunuz bebeklerinizle?
Bebik MomofEymen dışarıya çıkıyoruz çünkü evde çok bunaldim artık genelde anneme gidiyorum zaten 2 sokak ilerde oturuyor uyku sorunumuz hergun değişiyor ama alıştık sayılır 😊
aLmisMomSs MomofEymen biz 2 ayı sevmedik ya uykularımız gitti memede ağlamalarımız basladı devamlı emmek istiyor emip işi bitince uyumuyor aksine ağlıyor gündüz kuş uykusu gibi 1 saat uyutmaya calıs hop 20 dk uyusun.. var mı bizim gibi olan normal mi acaba
Ecrinbzkrt Gündüz uykumuz harıc cok sukur allaha guzel gıdıyor alıstık artık bırbırımıze haftada 1 bazen 2kere cıkartıyorum dısarı hep evdede olmuyo valla