Kizlar bebeğim 3ay 20gunluk idrar kültürü verdik bakteri çıktı :( doktor şurup verdi ama geçmezse hastaneye yatış yada iğne vercekmis . Başına gelen var mı yaa. Ama bebeğimde hiç belirtisi yok . Sadece uzun süre idaririni yapmamisti bı kaç kez. Çok üzgünüm .başına gelen varsa neler yapılıyor bu süreçte. Şurup kesin tedavi eder mi :/