glbgci Merhabalar bebeğim 28 günlük ve gaz problemi var biogaia kullanıyoruz bugün bide bu şurubu aldık eczacı 3 ölçek kullanabilirsiniz demiş ama bu 3 ölçeği gün içerisinde ayrı ayrı mı kullanacağız yoksa hepsini aynı anda mı veriyoruz? Bilgisi olan anneler yardımcı olabilir mi?
miracinnannesii glbgci ayrı ayrı emzrme öncesi kullansan daha iyi olur yedkten sonrada gazı cıkartr. Mesela sabah bi ver öglen bi ver akşam uykusundan önce bi vereblrsin 😊
Okannese glbgci doğal ürünler tercih etseniz internette gaz yapan yiyecekler listesi var gaz yapmayanları tercih etseniz yemeklere kimyon rezene dereotu keçiboynuzu özü sulandırıp içerseniz tarhana çorbası hem sütünüzün kalitesi artar hemde bebeğiniz rahat eder hergün duş ve gzl bir masaj benim bebeğim 1 ay 17 günlük gazlı bir bebek gerçekten büyük faydasını görüyorum biogia kullandım boşuna bir sürü acı çekti kuzum deneyin isterseniz doğal yolları
Alparslanmirzabyrm Sabah akşam 2.5 ml verin demiş eczacı ben sabah öğle akşam bi tatlı kaşığı veriyorum gün içinde çok sancısı olmuyo bebeğimin zaten ama sabah 6 dan 11 e kadar sancı çekerdi önceden şimdi 7 8 de bitiyo gaz çıkarıp rahatlıyo çünkü ıkına ıkına
glbgci Alparslanmirzabyrm bizimde ikindiye doğru başlıyor 5-6 saat sürüyor inşallah şifayı bunda buluruz
Alparslanmirzabyrm glbgci bizim süre kısaldı ama bebeğim 64 günlük oldu ondan da olabilir eskiden uzun sürüyodu
Alparslanmirzabyrm glbgci kimyon çayı içebilirsiniz bir çay kaşığı bebeğede verebilirsiniz , bide ben kakasını yapamayınca zeytinyağı içirmiştim sanki o da gaz çıkarttırdı gibi geldi bana , ayaklarını da sıcak tutun bebişinde kendinizinde
Asyaipek İşe yarıyor mu o Damla bizde biogaia kullandık işe yaramadı10 gündür nurse harveys damla kullanıyoruz oda pek etki etmedi gibi çok ıkınıyor kıpkırmızı oluyor 😕
Anaogul Asyaipek ikisini bir ver canım ben öyle yaptım biogia ve nurse harveys bizde etki etmişti düzenli içirdim
Zynphafsa Bnde emzirme öncesi veriyorum ağzında kalıp rahatsız etmesin diye.. Ama damlasını kullanıyoruz
glbgci Okannese o kadar dikkat ediyorum ki çoğu zaman doymadan kalkıyorum sofradan ama oluyor işte anlayamıyorum bir türlü
Okannese glbgci deneyin gerçekten düzene girer özellikle keçiboynuzu özü rahat kakasını yapıyor denedim içmediğim zaman kakasını yapamıyor tabiki her bebek aynı değil bi deneyin derim
Asyaipek Anaogul ikisi birden fazla gelirse diye veremedim kuzum doktora danışmadım eczacıya danışıpta almıştım sen kaçar damla veriyorsun kuzum nurse harveysden günde iki kere 10ar damlaveriyorum ben