Uveecim 1aydır kullanıyorum ve çok memnunum bebeğimin düşme olasığı çok düşük ve 4 ayrı yükseltme var oldukça sağlam ben gri rengini tercih ettim leke tutmaması için ama deri olduğundan bir şey döküldüğünde siliyorum leke yada iz kalmıyor sadece mama sandalyesi minderi alın deri olduğu için terletiyor e bebekten aldım gayet güzel 👍 güzel günlerde kullanın inşallah 💖