Anneli07 canım ben hurmalı muhallebi yapıyordum doyurucu oluyordu. Yada sebzelerden sebze çorbası yapıyordum. Sebzeleri haşlıyordum hatta haşlanırken içine pirinç de koyuyordum. Sonra haşlanan sebzeleri iyice tel süzgeçten geçirip yağ un ile kavurup biraz koyu kıvamlı olacak şekilde çorba yapıyordum. Hurmalı muhallebi içinde, hurmaları suda haşlıyordum biraz yumuşaması için. İrmiği suda pişiriyordum. Haşlanan hurmaları robottan geçiriyordum, pişmiş irmiği de aynı şekilde hurmanın üzerine ekleyip robottan geçiriyordum ve oğlum çok seviyordu tatlı olduğu için. Genelde irmikli muhallebiler doyurucu oluyor.