Kızlar merhaba, 3 aylık bebeğim var.. normalde gündüzleri çok hareketlidir ama bugün neredeyse 4.5 saattir uyuyor.. emzirmek için uyandırdım 2 kez kalktı emdi tekrar uyudu ateşi de yok bi rahatsızlığı olabilir mi? Normalde max. Gündüz 1 kez 1.5 saat uyurdu ne yapmalıyım endişe ediyorum