Tortilla biberona alışınca emmiyor malesef. Başka yöntemler denemeniz gerekiyor. Benim ilk oğlum da hemen hemen her ay meme reddediyordu. Tam alıştı derken bi sonraki ay aynı şeyle uğraşıyorduk. Ama ilk ay normal biberon vermiştim, ve hızlı akışa alışmıştı. Sütüm de az mama verdiğim için biberon kullanmak zorundayım. Medela calma en başta kullandım 2.oğlumda. Mamasını ve sağdığım sütü onunla veriyorum, red yaşamadım henuz çok şükür.