Kızlar hamileyken sivilcelenmeye başladı kalçam ve üst bacak kısımlarım. Hormonlardandır dedim umursamadım. Ama 3 ay oldu doğum yapalı azalacağına artıyor bile. Kalçadakiler de aşırı acıtıyor. Var mı böyle bir durumla karşılaşan? Nasıl çözüm buldunuz?