Hirabebek Regl olarak düşün bittiğinde alırsın .Tüy dökücü ille aldım ben sezaryan oldum lazere gidiyordum 3 ay sonra çağırdı sezaryan olduğumdan hamilelikte ağda ile aldırıyordum gene onla aldırırım biraz zaman geçsin şimdi birşey olur eder diye aldırmadım 🙈.