Hunilianne iklima_1234 sadece 2. Ay aşısindan sonra banyo yapılmıyor diğerlerinde sorun yok diye biliyorum
Birgul iklima_1234 bi skntı var mi huysuzluk ates falan bizde yarin olucazda korkuyorum bu asidan nedense
anneyimben_ iklima_1234 bugün kızın 4 ay aşısı oldu mecbur kalmadıkça banyo yaptırmayın bugün dedi. Mecburi değilseniz yarın yaptirirsiniz riske atmayın bencd