glnaykt seninki yine babaya yapıyor, benim bebeğim babannede falan duruyor onlarla benimle olduğu zamanlardaki gibi oyalanıyor ve beni hiç aramıyor deli oluyorum ayriyetten de çok üzülüyorum çünkü hiç emmedi buna bağlıyorum biraz da 3 aylığız. İleride inşallah bana bağlanır beni görmeden duramasın istiyorum benden başka kimse de kalmasın istiyorum resmen, kıskanmak mı aşırı sevgi mi bilmiyorum 🤷🏼♀️