Merhaba anneler 2,5 aylık kızım var. Doğduğundan beri sulu kaka yapıyor. 2 aylık aşılarımızı olduk. 5 gün sonra yeşil ishal oldu. ( o gün ıspanak yemiştim ondandır diye düşündüm) 5 gün az az devam etti sulu yeşil kakası. Ama dün gece soluk kırmızı mukuslu kakasında lekeler vardı. Sabah hemen acile gittik. Kan ve kaka tahlili yapıldı. Biraz crp yüksek çıktı. Tahriş olmuştur dedi ishal ilacı verdi saşe. Dedim süt alerjisi olabilir mi, doktor da kızarıklık konak vs yok , kesin değildir diyemem ama hemen süt alerjisi de diyemeyiz dedi. Bizim kız 35 günlükten beri çok kusuyor onun içinde üç dokotra götürdüm onlarda kilo alımında sorun yok diye tedavi yapmıyorlar. Sizce durum nedir? Süt ürünleri diyeti yapmaya karar verdim 😞