ilknurcelik Gece hazır olsun diye suyu termosa koyup hemen hazırlayacam da termosdaki su kaç derece olmalı çocuğu uyku sersemi yakmayayım?? Bilgisi olan acil yazabilir mi?
OzgeMustafaBulut ilknurcelik ben bir temosta kaynayıp soğumuş birinde kaynak su bulunduruyorum ılık olarak hiç denemedim hemen karıştırıyorum sanki daha kolay geliyo bana
ilknurcelik [bilinmeyen] mama 36-37 derece olacak ama termosdaki su daha sıcak olmalı ki mama ile karışınca ve bekleyince ısı kaybedecek sonuçta