Kızlar merhaba ne akraba evliliğimiz var ne de aile de böyle bir rahatsızlığı olan var . Okadar emindik ki temiz çıkacağına . Kısmi enzim eksikliği çıktı oğlumda %26,76 . Hala inanamıyoruz İstanbul Cerrahpaşa ya gidip birse orada kan vereceğiz . Başına böyle birsey gelen var mı ? Ölene kadar ilaç mı kullanacak oğlum 😢😓