Buglamur bizde bugün olduk 4. Ay aşımızı bir sağ bir sol bacaktan vuruldu verem aşısı 2. Ayında koldan vurulmuştu sol bacaktan yaparken çok kastığı için zor yaptılar aşısını hafif kızarıklık beze olabilir dediler ama sizinde ondan mı bilmiyorum 🤷🏻♀️