Zeynepmusab ben bundan cok almak istemiştim ama kalca çıkığı var diye alamamıştım. Sonra babyjemi gördüm hem aşırı ucuz hem daha geniş bebeğimde pavlik bandaj olmasına rağmen cok rahat kullanıyor uzun süre de kullanır ama tabi masası yok keşke o da oluşaymış harika olurmus. Banyoda vs de kullanabiliriz. Her gittiğim yere götürüyorum valla cok rahatlik