6 ayı bitecek benim kızımın da. emerek uyuyor. son zamanlarda gündüz uyumamaya başladı, en fazla 30-40 dk toplamda 3 kez belki.geceleri de sık uyanmaya başladı, ben de alıyorum yanıma artık. tek sıkıntı haftaya işe başlayacağım ve babaannesi bakacak. nasıl uyutacak hiçbir fikrim yok. :(