Kanginnn
ebrumehmethan37
Artık ellerini tanımaya çalışıyor o yüzden.. Sonra damakları başlayacak yine elleri ağzında olacak. Emzik vermedim en baştan beri hatta doğduğunda eldiven bile takmadım belki bırakır diye onları bile denedim başarılı olamadım ne emzik tuttu ağzında ne de eldiveni elinde tuttu, sonra doktorumuz engelleme dedi bak ne güzel erkenden ellerini tanımış dedi. Gelişimi için o da bir dönem sonuçta. Doktorunuza danışın tabi ki en doğrusunu izah edecektir.