Arkadaşlar iki gündür karantinadayım malum covid sebebiyle sabah akşam olmak üzere iki defa sütümü sağıyorum bebeğime yaklaşamouprum mama ile besleniyor şu an aynı ortamda da değiliz.14 gün boyunca sadece sabah akşam sağmam yeterli mi sütüm kesilir mi varmı bir bilginiz ? Ya da nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olursanız sevinirim 🤦🏻♀️