Gulsu123 Kızımı dün sağlık ocağında kan tahlili yaptırdık ve sağlık ocağındaki doktor karaciğer enzimlerinin biraz yüksek olduğunu söyledi degeri 37 idi neyden kaynaklı oluyor bu durumu yaşayan varmı korktum biraz acikcasi
Aksumervenur Gulsu123 bizim de öyleydi. Solunum yolundan geçen bi durummuş doktorumuz öyle dedi. İştahsızlık yapıyor belli bş dönem. Hamd olsun şu an düzeldi. Düzenli kan tahlili yaptırın. Rabbim şifa versin inşallah 🙏