Tgcmnrsyn Merhaba anneler 1 hafta sonra sezeryan doğum yapacağım inşalllah birinci çocuğumda en büyük korkum olmuştu 1-2 ay geçmemişti . Şimdiden yara olmasın diye napabilirim yaRdım lütfen ?
MervEslinArden Tgcmnrsyn bana hiçbir krem fayda etmedi çiçeğim 8-10 tane Ayva çekirdeğine yarım çay bardağından az su koydum 4 5 saat dolapta bekletip sürdüm soğuk soğuk bir iyi gelirdi
Woody Tgcmnrsyn ben cildiye bölümüne gittim. Doktor 1 karışım hazırlattı. Neredeyse tek seferde geçti. Doktora danışabilirsiniz dogumdan önce
Elif06 Tgcmnrsyn gümüş göğüs kalkanı al hiç yara olmuyor birde tahinin üstünde biriken yağı sür yarayı çabuk iyileştirir bebeğe de zararı yok temizlemene gerek kalmıyor
TugceErgunes Tgcmnrsyn garmastan kullanmanı tavsiye ederim gerçekten çok güzel bir krem ddoğum yaptığımda hastaneden çıkarken doktor yazmıştı ve çok iyi geldi