Karakas bhrcpt bizim doktorumuz göbek düştü ama göbek tamamen kuruyana kadar yaptırmadı yani düştükten 5 gün sonra yaptırdım ben daha iyi oldu
Goktug1651 bhrcpt göbek düştükten iki gün sonra yıkadım bende garanti olsun diye doktor da öyle demişti.banyodan sonrada kurulayıp ilacından sürdüm
Aysenur11 bhrcpt ben göbegi düsmeden oncede yikadim hicbisy olmadi sadece dikkatli olmalisin ve temizligine dikkat etmelisin göbeğin etrafını %70 alkolle temizle ve gazlı bez koy kuru kalmasına dikkat et Allah korusun iltihap kapmasın( benim oğlumunda dün duştu🤗)
Edanurdg bhrcpt göbek düşmeden önce yıkadım doktorum eve gidince 2gün sonra yıka demişti yıkadıktan 2 gün sonrada düştü zaten göbek deliğini güzelce kurulayın bir şey olmaz yazık bu havada bebişe
BademsMam bhrcpt bugün değilde yarın yapabilirsin bana doktorum öyle söylemişti. Yarın yap sende ve banyodan sonra güzelce kurula
Deletedmom7 Bence de bebeğini bugün yıkama yarın yıka yıkadığında da iyice kurula ben babusol diye bir ilaç almıştım Onunla kurulamıştım sonra da vücudunu bebek pudrasıyla pudralamıştım
Sumeyyelan bhrcpt ben düşmeden bile yıkamıştım tabi göbeğine dikkat ederek ama düş üç senin zaten yıkayabilirsin. Canım göbeğini güzelce kurula bi sorun olmaz