Kokossss Kızım 15 aylık 4 üstte 2 altta Dişi var görenler çok geç kalmış alt dişleri Diyor doktora götür diyenler oluyor ilk çocuğum tecrübesizim Bilgi verir misiniz
Mom091 Kokossss benim kızımın ilk dişleri 11,5 aylıkken çıktı. Çoğu o bebek o aya kadar 4-5 diş çıkarmış oluyor. Merak etmeyin sırayla çıkacaktır zamanla😊
Gamze006 Kokossss oğlum 15 aylık sadece iki altta iki üstte dişi var. Doktora gitmiştik her şey yolunda dedi bazı bebeklerin geç çıkıyor böyle. Benim de geç çıkmış büyük ihtimal genetik. Belki sizin ya d eşinizin diş yapısı da öyledir
Essin Kokossss Anlayabiliyorum, bize de cok sey diyen oluyor. Sıkmayin o güzel caninizi.Saglikla buyusun yavrunuz insallah 🤲😊