Doktorumuz 3. Ayında menenjit aşısı önerdi. Biraz daha bekletip araştırmak istediğim için hemen yaptırmadım. Şu an 3.5 aylık olduk. Bu aşı 6. Ayda 1. Yaşta veya 2. Yaşta yapılıyormuş. 3.5 ayda 3 dozken ay büyüdükçe doz sayısı düşüyormuş.Başka bir doktor ise erteleyebilirsiniz 1 yaşına dedi kafamız karıştı. Siz ne zaman yaptırdınız? Yan etkisini gördünüz mü? Bu hastalık bulaşma riski nedir? Covitten ötürü pek çıkmıyoruz. Sadece hastane ve açık havaya çıkıyoruz.