Merhaba guzel anneler bu konuda bilgi almak istiyorum. 16 aylik oglum bezlenmekten oldum olasi nefret ediyor. Bezlerken cogu zaman iki kisi bezliyoruz. Bu aralar da bezledigimiz bezi cikartmak icin cok ugrasiyor. Yavas yavaş baslamali miyim sizce ? Kaka takibi yapamiyorum yanliz ikindigini belli etmiyor. Bu yuzden endişeliyim nasil yapabilirim. Fikirlerinize ihtiyacım var. Bilgilendirirseniz sevinirim. 😊